Vragen en antwoorden

1. Wat is de levertijd van een product?


De exacte levertijd van een product staat vermeld bij het product (zie specificatie) in deze webshop. Over het algemeen bedraagt de levertijd 5 tot 10 werkdagen. Vaak is de levertijd veel korter. Indien de levertijd langer duurt, dan krijgt u hier doorgaans bericht over. Bij hoge aantallen kan de levertijd langer duren in verband met apart vervoer. De levertijd van uw bestelling gaat in zodra de betaling van uw bestelling voldaan is. Bij een Ideal en Klarna betaling gaat de levertijd altijd direct in. Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u automatisch een bericht via de e-mail.
 

Olieverf schilderijen = 5-10 werkdagen
Popart schilderijen = 5-10 werkdagen
Kunst reproducties = 5 werkdagen
Foto op hout = 2-4 werkdagen
Foto op canvas = 2-4 werkdagen

Foto op plexiglas = 2-4 werkdagen
Overige foto producten = 2-4 werkdagen
Cadeaubonnen = 1-2 werkdagen


2. Hoe verloopt de bezorging?

Alle producten worden verzonden via de Postnl en met uitzondering via de GLS. De pakketten zijn altijd stevig verpakt zodat geen beschadiging kan optreden tijdens transport. Mocht er onverhoopt wel een beschadiging zijn ontstaan tijdens het transport, dan krijgt u uiteraard nieuwe vervangende producten.

3. Wat is de kwaliteit van jullie schilderijen?

De kwaliteit van de schilderijen zijn zeer hoog. Wij richten ons als organisatie puur op kwaliteit, niets anders. Dit heeft uiteraard een prijs, maar wel een redelijke. Het product komt bij u thuis aan de muur of op kantoor te hangen en het is daarom naar onze mening logisch dat dit een kwalitatief product moet zijn.

Voor vragen over onze producten / inlijstingen: 050-7503981

4. Wat zijn de betaalmethoden?


In deze webshop worden 4 verschillende betaalmethoden gehanteerd. Hieronder vindt u een overzicht.

-Ideal. Makkelijk betalen via uw eigen telebankieren
-Mister Cash / Bancontact. Makkelijk voor Belgische klanten
-Paypal. Ideaal voor creditcard en anonieme betalingen
-Creditcard. Betaal makkelijk en veilig met Visa, Mastercard, etc..
-Onder rembours.

Uiteraard gaat de bestelling en betaling via een beveiligde SSL verbinding dat u kunt herkennen via een slotje in uw browser.

5. Hoe verloopt de klachten procedure?

Indien u niet geheel of gedeeltelijk tevreden bent over uw bestelling, dan verzoeken wij u om telefonisch of via email contact op te nemen. Vermeld hierbij altijd uw klant- of ordernummer zodat wij uw bestelling kunnen achterhalen en een onderzoek kunnen starten. Indien u per email een klacht kenbaar maakt, zullen wij doorgaans binnen 48 uur reageren met een bevestiging van uw klacht. 

Klachten
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

6. Hoe zit het met mijn privacy?

Wij hechten zeer veel waarde aan het vertrouwen dat u heeft in onze organisatie. Uw gegevens zijn daarom 100% veilig en zullen nooit aan derden ter beschikking worden gesteld om wat voor reden dan ook. Uw informatie wordt met zorg en vertrouwen behandeld. Schilderijen.nl beperkt zich tot de registratie van gegevens welke noodzakelijk zijn voor de afhandeling van uw bestelling en de communicatie hierover met u als koper.

7. Kan ik aangekochte producten retourneren?

U mag uw bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst nog annuleren en de koopovereenkomst ontbinden. Na ontbinding heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De oorspronkelijke verzendkosten worden terugbetaald.
 

Schilderijen.nl 
Afdeling retouren
HW Mesdagstraat 71
9718 HE Groningen
 

Verpak het artikel in een stevige verpakking om beschadigingen te voorkomen. We stellen het op prijs als u de reden van retour op de pakbon schrijft. In plaats van de pakbon kunt u het modelformulier voor herroeping gebruiken dat u hier kunt downloaden. Als het artikel door ons onbeschadigd retour ontvangen is nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op. Terugbetalingen worden, zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding uitgevoerd. Bij terugbetaling van het product ontvangt u de volledige kosten terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening. U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer u de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U kunt de koop van uw producten binnen 14 dagen ontbinden door een mail te sturen naar info@schilderijen.nl waarin u aangeeft dat u de gekochte producten wil retourneren. U kunt ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping en dit ingevuld naar info@schilderijen.nl mailen. U kunt het modelformulier hier downloaden.

​Producten die speciaal voor u op maat gemaakt worden zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Dit zijn alle producten die u door Schilderijen.nl op maat laat inlijsten. Dit zijn alle lijsten die u bestelt via de "inlijstmodule" waar u zelf de maat en uitvoering kiest van de lijsten, het glas en eventueel een passepartout. De inlijstmodule wordt geactiveerd via de knop Inlijsten op de productpagina. Ook vallen alle wanddecoratie producten (foto op canvas, foto op hout, etc..) onder deze uitsluiting. Wij kunnen immers deze producten niet weer wederverkopen aangezien deze een persoonlijke foto bevatten.

8. Wat zijn de verzendkosten?


De verzendkosten zijn voor Nederland 6.95 Euro voor de hele bestelling. Dus ongeacht het aantal producten dat u bestelt. Voor België zijn de verzendkosten 6.95 Euro voor de hele bestelling. Voor het verzenden van losse bestelde cadeaubonnen brengen wij geen verzendkosten in rekening. Dit is dus gratis.

Alle prijzen in deze webwinkel zijn altijd incl. 21% btw.